Semester!!!!

På Lördag ska vi äntligen komma iväg en sväng.... ska på ålandkryssning ska bli så enormt skönt att bara få vara ett dygn.
 
Underbara lilla mamma tar barnen så de får snällt stanna hemma. Syrran fick kryssning i 30-års present så då passade vi på att ta med oss i presenten ;)
 
Imorgon ska vi på utvecklingsamtal i skolan får se om hon har något vettigt att säga... Jag har i alla fall en hel del att säga henne.... undrar om det någonsin kommer bli bra på den där jävla skolan.
 
Helgen som har gått har varit en av de mysigaste på länge... i ´fredags kom syrran hit o vi spela lite spel o tog några öl och i lördags åkte jag upp till mamma o där blev det ost kex o vin och ett roligt spel... sen i söndags drog vi till Ullared o gjorde av med en massa pengar jag egentligen inte hade men man måste unna sig lite ibland ;)
 
Nehe nu ska jag o lillfisen åka o handla lite så det blir middag idag ;)
 
Tjipp o hej Kärlek o respekt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0