Född till otur???

En del hävdar att livet inte blir bättre än man gör det.... jag vågar påstå att det händer saker i livet man inte kan styra över.
 
Mitt år har varit ett riktigt skit år och hemlängtan är större än någonsin.
 
När vi äntligen skaffat oss ett liv igen o kommit på fötter med jobb och det sociala så smäller den medfödda oturen till.
 
Patrik fick cancer i halsen med spridning till lymfkörtlar så sommaren har bestått av strålning mediciner gråt och ett evigt slit med jobb och hålla ihop familjen. vi försökte oss på en liten minisemester  1 dygn i Gränna med syrran o hennes familj.... det blev ett halvt dygn o sen hem i ilfart för att åka till sjukan med ett infekterat sår på halsen.
 
När vi blev drabbade av denna sjukdom för andra gången i våran lilla familj då inser man att livet är till för att kämpa sig igenom det är meningen att det ska pendla mellan panik och dödsångest.
 
Ibland vill jag inget hellre än gräva ner mig för gott men tack o lov har jag mina älskade ungar som håller mitt huvud över jorden.
 
Åhh Birgit fina underbara människa....Cancern tog sitt grepp stenhårt i din kropp du förlorade den kampen...men ditt minne finns kvar i våra hjärtan jag kommer alltid minnas dig och inte minst vårat sista samtal när du gav mig råd o tips på hur jag skulle hantera allt med patrik och den jävla sjukdomen... du hade alltid svar på alla problem och du var alltid så vis underbara du.
 
summa sumaru ta hand om varandra livet är för kort för att inte levas.... och nej man kan inte alltid styra över saker o ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0