Dagens elaka barn :(

Blir så trött när ungar idag helt saknar respekt och förmåga att känna ..... Barn som tycker att det är as coolt att hela skolan är rädda för dom....barn som tycker att det är fullt normalt att ge sina vänner lite stryk ibland...!
 
Precis så är en av Desirés "vänner" och det värsta är att hon är en sån jävla ögontjänare så vi ser inte vad som egentligen pågår.... men när Desiré gråter sig hysteriskt till sömns och säger mamma du förstår inte hur det känns i min kropp när jag måste gå till skolan då förstår man att det är något som är helt åt helvete fel!
 
vi har varit på både lärare och rektor flera gånger men de ser inte att det är något fel.... de tycker att det har blivit såååååå bra i skolan...... Och nu har Desiré dessutom sagt till min mamma att hon inte vill att jag ska gå till skolan o prata med dom för då kommer hon få stryk när de andra får veta SUCK SUCK SUCK
 
Egentligen skulle man förmodligen gå hem till de berörda föräldrar och förklara situationen.... men det är ingen idé då föräldrar i det här lilla jävla socitets samhället är för upptagna med att allt ska se så jävla bra ut planera nästa resa putsa på bilen köpa nya fina saker snygga märkeskläder till ungarna..........
 
Har egentligen bara en sak att säga
 
FÖR HELVETE SLÄPP INTE EN FIS DÅ KANSKE ERAN FINA BUBBLA SPRICKER O NI MÅSTE SE VERKLIGHETEN BAKOM ALLA LÅN O PRYLAR OCH SE HUR ILLA NI GÖR ERA BARN......IDIOTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0