kärlek

ibland önskar man saker som man tror att man vill ha men istället kan man glädjas åt det man har!
jag har en underbar familj som jag älskar över allt annat och som jag skulle kunna offra hela mitt liv för :) och det gör verkligen livet värt att leva <3
 
livet flyter på rätt så bra nu mira växer så det knackar och desire är pigg som vilket annat barn som helst.... proverna visar inga konstigheter äntligen lyser den saatans sjukdomen med sin frånvaro det e underbart...
 
Desire har en liten shettis ponny som hon sparade pengar till helt själv :) han heter Ranjo och är helt snäll och mysig tom mormor har vågat klappa honom trotts sin enorma rädsla för hästar!
 
nej nu ska Desire o jag se om vi kan göra något vettigt idag. hejpa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0