Flitig bloggare hehe

hinner visst inte med att blogg längre....eller jo men jag tycker det e tråkigt :0)

Det har hänt en hel del i alla fall...jag och patrik bor inte längre tillsammans... jag hittade mig en liten lägenhet i Ankarsrum. Och jag trivs ganska bra med livet just nu.

Desiré mår bra växer och blir stor.... :0) Hoppas av hela mitt hjärta att det fortsätter så.

Lille hunden vi köpte som blev sjuk finns tyvär inte längre han hade något fel på tramdynorna så han kunde inte gå pga smärtan :(

Jag har börjat plugga till undersköterska svårt som satan men det e helt underbara klasskamrater så det ska nog gå det här...!!!

Nej faan orkar inte skriva mer Hej på da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0