Skönt med sol!!!

Äntligen har snön börjat försvinna med tanke på hur mycket det var så är det nästan ingenting kvar...!

Skolan börjar bli extremt tråkig måste hitta motivationen igen den är helt borta just nu :/
Företagsekonomin är hopplös och jag som hade tänkt plugga B också... det är nog kört om jag inte kan komma på hur det där egentligen funkar suck!!!

Desiré är världens trottsigaste unge blir helt galen på henne snart hon bara skriker och hittar på en massa dumheter men det går väl över snart förhoppningsvis.!

Hon fyller 3 på onsdag... roligt... blir 2 kalas 1 på fredag eftermiddag för alla hennes kompisar och sen på lördag för släkten...!!!

Och fredag kväll ska vi till pizzan och dricka lite gott för Jennie och Jossan fyller 18 Grattis till dom :)

Nej nu ska jag se om man kan få skrik monstret i säng...!

Kommentarer
Postat av: F.M.

Trotsig stavas med ett t.

Hon bara skriker och hittar på massa dumheter.

Du är ju mig veterligen 27 år och vad vi har kunnat se så har ju inte blivit någon förbättring.

Försöka få skrikmonstret i säng,är det mor din du menar?

2010-03-27 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0