Isåka

Igår var vi och körde på isen så jäkla roligt är grymt sugen på att införskaffa en "leksak"... är lite tråkigt att köra den bil man använder till vardags i fall det skulle hända något..!

Idag har jag sökt ett gäng jobb... det är fasen inte lätt när man inte sökt ett enda jobb på snart 4 år...vet inte riktigt vad man ska skriva...!

Ett jobb jag sökte skulle man skriva vad man själv anser är den största bedrift man har gjort eller så.... hmm skit lätt ju INTE...! men det blir nog bra med det.

Det känns som jag börjar bli lite mera framåt med saker o ting... känns som att man skulle kanske kunna få vardagen att funka... men hela tiden tänker man ju på om Desiré skulle bli sjuk igen... ibland tänker jag att det inte e någon mening med skola och jobb för man vet aldrig... men va faan jag kan inte tänka så tills hon blir "friskförklarad" för det blir hon väl om ca 5 år eller så...! Så idag tar jag tag i saker men i morgon kanske svakan e tillbaka men det tar vi då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0