Trött

Har nu haft praktik på konsum i Ankarsrum 4 dagar inte på raken men ändå det är tufft men jävligt roligt...!

Desiré har börjat sin inskolning på dagis nu hon tycker det är super kul :) i morgon ska jag följa med henne för första gången det ska bli super kul :)

Men det är så mycket plugga just nu vet inte hur jag ska hinna/orka med allt men det ska nog gå bara man kan få en stund eller 2 för sig själv :)

På söndag bär det av till huddinge Patrik ska åka den här gången det ska faktiskt bli skönt att slippa det... jag har ju tagit dom senaste resorna själv :/

Tror nästan jag ska gå o sova nu :) godnatt alla människor :)

Kommentarer
Postat av: F.M.

Läste längre ner på bloggen att du och Patrik har flyttat ihop igen!

Det var väl inte så att en sansad och eftertänksam kvinna som du råkade ta ett förhastat beslut.

Nä,så kan det ju inte vara,du är ju känd för att tänka efter före.

Eller hur?

Det är nog istället så som "mor din" brukar säga:Det finns inget större än kärleken.

2010-03-02 @ 06:33:43
Postat av: F.M.

Huddinge är ju för h.....e ett ortsnamn och stavas således med ett stort h i början av namnet.bör ju även vara ett kommatecken eller en punkt efter Huddinge.De ser ut så här kommatecken,punkt.

Att du ska gå i sömnen är det väl ingen som är intresserad av.Gå och sova!!!!!Herregud.

2010-03-03 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0