trött

Idag är jag ordentligt trött funderar på att sova middag :) men då kan man väla inte så ikväll :/

Vilket styr det är med desirés mediciner nu... västervik ska ta över det mesta som rör desiré nu men jag har aldrig varit med om något så komplicerat som när jag bad om recept på mediciner och annat... det har nu tagit 2 veckor innan vi har fått ordning på det. Behöver egentligen recept på ett licensläkemedel... men jag har kommit fram till att jag ber faktiskt huddinge om det...!

Det mesta knallar på som vanligt nu hon är pigg mamma trött och rastlös precis som det ska vara :)

Nu ska jag nog ta tag i alla dagars stora bekymmer.... Vad ska man ha för mat!?

Kommentarer
Postat av: Lena

Ni får börja leka matleken. Man sitter vid ett bord och alla säger en rätt var och så håller man på så tills man har en lista. Sen är det bara att välja och vraka när man ska laga mat. Kram!

2009-10-17 @ 08:24:05
URL: http://www.sparklingcairn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0