Måndag

Jaha idag har man varit ute och gått... jag har fikat lite sen letade jag fram mina gamla hyllor tänkte vara duktig och sätta upp dom men ack så fel jag hade.... fanns varken skruv eller plugg att få tag på i hela byn :(

Desiré mår ganska bra nu... hon har lite ont i benen men det är på väg att ge sig vilket är skönt... jag däremot har varit grymt förkyld hur länge som helst nu släpper faan aldrig!!!

I veckan som var följde jag med gubben och jimmy och jobba lite det var grymt skönt att för en gångs skull vara fysikst trött inte bara psykiskt!!!

Det är mycket som händer runt bland alla nu det är roligt...och det kommer att gå bra för allihopa :)

Tack snälla Lina för att du gjorde min blogg så fin en kram till dig !

Kommentarer
Postat av: Lina

Varsegod :D

Det är bara att säga till ifall du skulle vilja göra ändringar eller ändra designen helt, jag finns här :)

2009-10-05 @ 17:59:20
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0