Denna dag

Idag har bara tråkiga nyheter avlöst varandra började tidigt i morse... Jag måste bara säga att jag tänker på alla som har det tufft just nu alla vars liv är skit orättvist just nu. Önskar det fanns något att göra något för att alla skulle få det en gnutta bättre men jag är ingen under människa kan inte annat göra än att säga att jag finns här för alla som vill...!

Desiré går det bra för... hon springer runt som fasen nu full fart. Idag kom hennes älskade morfar ut från fängelset hon blrv så glad över att se honom igen hon skulle sitta hos fosa hela tiden :)
Måste säga att det var lite kul att se han igen gubben börjar bli en gammal man nu :)

Imorgon ska jag nog bara göra ingenting tror jag... eller ja Det blir väl att skjutsa Desiré till mormor på morgonen eftersom hon ska vara där hela tiden men hennes mamma tycker inte det är lika kul alla gånger.... får ju magsår av allt kaffe man häller i sig!

Nu ska hon sova lite trött ! Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej, vilken fin blogg du har och underbar dotter =)



Du skrev att du hade sett Paranormal Activity och att den var kass i början. Vad var det som var dåligt? Var den seg, dåliga skådisar?

Vad var det som gjorde den bättre i slutet, utan att berätta för mycket.

Anledningen att jag frågar är att jag inte vill bli besviken om jag bestämmer mig för att se den, vilket jag planerar.



Ha en bra dag och tack för dina tankar



Kram Sofie

2009-10-29 @ 11:13:28
URL: http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0