Sjukhus...

Idag började dagen perfekt... Desirés sondslang hade åkt ut i natt... vi hade en tid på sjukan så det var väl okej men det är inte okej att sätta den... donnan är stark nu...blir svårare och svårare när det e saker hon inte vill...! Och det gör så ont i hjärtat att behöva hålla fast henne men men det måstes göras!

Vi var och hälsade på Carola och Åsa på sjukhuset.... jag hade föreställt mig det värsta typ en blåslagen liten tjej som var typ nerdrogad av morfin... men så glad jag blev när jag såg henne... och att hon är med och kan eller ja försöker göra sig förståd...hon såg faktiskt fräch ut i jämförelse med vad man kan tro!!!  Och Åsa det kommer att ordna sig... med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0