REGN :(

I morse är nog första gången jag vaknar och känner att jag vill ta en promenad men nej regn regn.... så nu vet jag inte vad vi ska göra vi har varit hos mormor...vi har diskat och plockat lite men nu då???!!!!

Hade svårt att somna i natt funderade en massa på livet.... ibland kommer frågan varför upp och blir för stor..... jag kommer aldrig få svar på mina varför.... så egentligen är det bara släppa dom...!

Men ett litet facit till livet skulle inte sitta fel... eller bara att någon kunde säga att så nu är Desirés cancer borta för gott nu kommer den aldrig mera tillbaka... men nu kan dom inte det... ibland blir väntan på nästa för mycket... väntan på framtiden... livet är ganska skört och man vet aldrig hur det kommer sluta... tur är väl det ibland... men va faan!!!!

Neee det e nog bara släppa alla skit tankar och försöka göra något av den här dagen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0