Nya lyan...

Känns lite bättre än vad jag kunde tänka mig i nya lyan i gunnebo.... Men jag är inte mer än människa självklart saknar jag mannen jag planerade brölopp med självklart saknar jag allt vi hade... och livet pendlar just nu mellan panik och ångest.... men det måste bli så här finns inget annat just nu!!!

Jag har varit utan Desiré sen i torsdags saknar henne så det gör ont i hela kroppen..men det var bättre att hon fick vara hos pappa först så det inte blev för mycket förändring på en gång... men idag ska jag äntligen hämta henne... kl 12 jag har väntat på att kl ska gå... men den bara kryper fram :(

Få se vad Desiré tycker om nya lyan... förhoppningsvis kommer hon att trivas okej åtminstonde...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0