Idag bär det av till huddinge

Usch e så trött på huddinge e så tråkigt att åka dit leka en stund på mcdonalds huset sen sova sen gå till sjukan där tar det normalt ca 1 timme sen åka hem igen.... känns så meningslöst för det dom gör där skulle dom lika gärna kunna göra i västervik eller linköping SUCK

Jag tycker så synd om så många människor just nu det är så många som har det svårt och så många som har mist på bara kort stund.... Nu tycker jag att det får räcka om det nu finns någon där uppe så kan han väl ändå sätta stopp för allt elände...!!!

Åsa jag hoppas av hela mitt hjärta att carola vaknar snart!!
Sandra jag hoppas verkligen att på något mirakulöst sätt att noomi ska bli frisk.

Och sen alla som inte finns med oss
RIP


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin din blogg är :)

Vilka söta bilder på Desiré!



Massor med kramar!

2009-11-01 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0