Grattis :)

Nu är det babyboom på hög nivå :) Lena sara och Jessan kommer få ungefär samtidigt... roligt ju :)

Jag är så glad för deras skull men samtidigt känner jag en skum känsla av avund.... Jag skulle så gärna vilja ha fler barn... men orken finns inte nu och rädslan är lite mer än vad jag skulle fixa i detta läge...! Men längtan efter en liten är inte liten! Men min tur kanske kommer den också någon gång i framtiden.!

Ja snart e det jul igen :) hoppas vi kan få en normal jul i år.. förra året fick desiré cellgifter på julafton men hann hem till maten och julklapparna tack vare hjälpsam personal :) Året innan minns jag inte ens.. antagligen var det väl gifter då med :/

så högst på min önskelista står en riktigt julafton för Desiré!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0