Det är inte lätt

Det är inte lätt när man inte vet vad man vill...eller vad man borde inte heller lätt när vill och borde inte passar bra ihop... Jag vet vad jag vill och jag vet vad jag borde ähh vad F**

Desiré mår ganska bra nu... blodtrycket var bra idag för första gången på länge... och allt flyter på bara hålla en tumme för att det fortsätter...!

Det är jobbigt att vara utan min lilla mys gumma.... ikväll åkte hon till pappa igen... hon har ändå gillat läget okej... och hon tycker mammas nya "hus är bra för det finns ju gungor utanför :)

Snart dags att hoppa i säng hur man nu ska lyckas sova utan henne...men det ska nog gå...!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Med tanke på vad ni har gått igenom med lilla pluttis så är de inte så konstigt om det tar på ert förhållande. Såna saker kan inte gå obemärkt förbi. Kanske behöver det inte vara helt omöjligt att lappa ihop. Ja vet ju inte vad som har hänt mellan er. Men ibland kan det hjälpa att bara få vara själv och få leva lite själv och fundera över saker och ting...förhoppningsvis så kanske det en dag bli ni igen. Tänker massor på dig och du borde vara stolt över dig själv som orkar gå igenom allt det här. Det är vid tillfällen som dessa som man märker hur stark man faktiskt är och du kommer bara bli starkare...Du är helt otrolig Lotta! Skickar en stor kram till dig, Milla

2009-12-08 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0