Kläder suck

Faan det är dags att gå ner några hundra kilo i vikt.... jag kan lova att det är inte lätt att hitta kläder när man e lite tjock byxor är faan helt kört om man inte går på tjockis avdelningen och hur roligt är det då???? så nu är det dags att börja tänka lite på vad man trycker i sig egentligen... sen skulle jag dessutom behöva ta ut min p-stav annar vet i faan om det går att gå ner i vikt... men jag gör ett tappert försök...!

Dagen har varit ganska bra desiré har varit ganska pigg idag vi var i lekparken och gungade lite vilket hon tycker är super kul... och varje gång hon skrattar blir jag varm i hela kroppen :)

I morgon ska jag ringa till sjukan i västervik och se vilken dag vi kan komma och spola hennes cvk... det måste göras ca var 10:nde dag så det blir en resa till västervik mellan huddinge resorna.... huddinge ska vi tillbaka till den 18 maj är det tänkt!!

Faan vad trött jag är i kväll blir nog kudden tidigt... desiré vill inte sova så länge på morgonen det är upp senst halv 7 Suck!

Sara jag är glad för din skull men vad faan jag har saknat dig hela helgen och nu är du där igen.... glöm mig inte nu!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

även att jag har en pojkvän eller så.. så finns jag för dig min vän.. du e ju min andra hälft ju:)

2009-05-14 @ 01:47:54
URL: http://teamvesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0