Idag är jag trött!!!!!!

vilken dag hållt igång sen kl 11 inte tagit det lungt en sekund... först var det stan handla till grillat sen skjutsade jag patriks mormor till affären och sen ut till graven och sen hem med henne åka till mamma fixa gratäng grillspett och allt som hör till sen har desiré haft jätte ont i magen så man har försökt hålla henne på hyffsat humör sen grilla vi sen käka vi sen tårta och så fick vi träffa lilla leon... jätte söt kille ju :) ja så helt enkelt e jag skit slut ikväll...!

I morgon ska jag till anna på sexparty får se om vi får ihop lite folk annars blir det bara vi och det blir ju trevligt det med ;) sen ska vi eventuellt till trubadurafton men eftersom jag inte kan dricka i morgon så får vi se hur det blir med den saken!

Patrik har åkt iväg på tallin kryssning... hoppas verkligen han får roligt för hur den än är med allting så måste vi få vara människor ibland också... man får inte glömma sig själv totalt för då blir det inget bra med något...!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att Desiré mår bättre snart... jag kan inte ens förklara hur jobbig denna situation är.... det tar så fruktansvärt mycket när hon inte mår så bra... hoppas hoppas hoppas!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0