Huddinge

Igår till idag var vi i huddinge igen för lite provtagning och undersökning... det mesta gick bra fast proverna låg inte riktigt hundra så vi ska åka till västervik på onsdag och ta prover så dom ser att det inte blir några problem...!
Vi hade mormor med till huddinge det tyckte desiré var super roligt så vi bjöd mormor på mcdonalds och jag tror aldrig varken jag eller desiré har sett mormor äta så mycket hon tyckte det var super gott :)

Fan vad träligt det är att inte ha körkort jag bli så förbannat beroende av min mor nu när patrik måste jobba lite... känns skit jobbigt.... och det finns inga tider för uppkörning på skit länge jag blir så trött.... sen ska jag dessutom köra upp i vimmerby vilket är ytterligare ett nervöst moment jag kan inte köra i vimmerby det e ju för faan enkelriktat och invecklat i den jävla staden :/

i morgon ska vi titta på hus det ska bli skoj sen ska jag ringa banken och höra om man kanske kan få låna en slant så vi kan köpa det också... det blir nog mindre kul misstänker jag men det är bara hålla en tumme och hoppas på det bästa...!!!!!

Nej nu ska jag spela lite sen e det sängläge som gäller e faan skit trött....!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska ni köpa hus ? ni har jue precis köpt ett ? :p hehe , elr ska ni flytta igen?



kram :)

2009-05-04 @ 21:10:10
Postat av: thea :)

varför ska ni köpa hus ? ni har jue precis köpt ett ? :p hehe , elr ska ni flytta igen?



kram :)

2009-05-04 @ 21:10:34
Postat av: Linda

Ska ni titta på hus? Roligt :)

Vart då?



Kramis

2009-05-05 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0