gissa leken eller???!!!

Det blir ingen ordning på Desirés mage...och just nu känns dt som en jävla gissningslek från läkarens sida... vi provar lite det och lite det och funkar inte det så får vi provat något annat.... önskar att dom bara kunde säga att det här är det och så här gör vi men det är ju aldrig så...!

Hon är precis blåprickig på hela kroppen min lilla gumma... trombocyterna vill tydligen inte stiga... men jag undrar ju även hur mycket blåmärken och grejer hon kan få utan att det blir någon fara...!!

Jag får väl se hur det blior på måndag blir kanske inlagda...eller åtminstonde kan jag tänka mig att vi blir kvar i huddinge...och då är ju frågan om jag ska ta med mig någon upp eller kanske e det lika bra att åka ensam... jag vet faan inte...!

Usch allt det här tar mycket känner mig precis slut psykiskt... Hoppas hoppas att det vänder snart...vill ju ha min glada busunge "tillbaka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0