Usch faan

Är så trött på att bara sitta o glo vet inte vad man ska hitta på alls... sen känner jag en liten gnutta rädsla över att åka hem... kommer det bli bättre hemma eller e det på väg att skita sig med allt??? Det är inte Desiré jag menar nu för med henne är det okej... förkylningen blir visserligen sämre men det är ingen feber än i alla fall peppar peppar..:!

Jag tänker mycket lite för mycket blir väldigt ledsen tycker att det mesta är jobbigt nu...önskar avhela mitt hjärta att det snart ska vara över så man kan ordna upp allting.... så det kan bli lite ljus i vardagen igen....!!!

Det går verkligen upp och ner i humöret hela tiden... behöver lite sol fint väder och frisk luft undrar när man kan få det bara grått och trist här uppe :(

Kommentarer
Postat av: thea

hänt ngt speciellt ? :/

2009-03-04 @ 15:55:27
Postat av: F.M.

Jag förstår att du känner rädsla över att behöva lämna

det här vackra Stockholm.Men lugn,efter ett tag kommer

du åter igen att lära dig uppskatta närheten till skogen,tystnaden,närmsta lanthandel och 5 mil till bensinstationen.

Ha det bra.

2009-03-04 @ 17:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0