Tillbaka i huddinge

Desirés vikt går bara ner så nu e vi tillbaka i huddinge för läkarna ville ha henne här onsdag och fredag denna vecka... bara hoppas på att det vänder med vikten också snart...!

Idag var jag på kurs risk ettan... det var faktiskt ganska givande och intressant...men den hade nog gett lite mera om det hade varit en grupp människor som ville diskutera... men jag kunde ibland känna att det var bara jag som överhuvudtaget svarade....så jag försökte vara tyst jag med men det är inte lätt ibland.... :)

nehe en kopp kaffe och sen en dusch...sen e det nog bara slå huvudet i kudden

Kommentarer
Postat av: sara

va du lite trött igår plutten.. fasen saknar er redan:)

2009-04-01 @ 11:28:47
URL: http://teamvesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0