Sjukhus...

Haft en hel dag på sjukan...några prov som spöka och vätskedropp....desiré får nu inte äta ett skit inte dricka mjölk eller annat fett och sött det enda som hon får är majsvälling och vätskeersättning.....!!!
Men nu till problemet försök säga nej till sitt barn när hon väl börjat smaka efter ca 8 veckor mat vägran...ALDRIG
men man får väl hålla det på en bra nivå i stället....!!!

det blir nog ingen permiss i helgen... hon är inte så pass bra...pigg är hon fortfarande och tur är det annars skulle vi läggas in med buller o brak...!!!!

Har nu tagit reda på att jag inte behöver söka om tillståndet utan det blir åter gällande den 26/3.... och dom kan inte skicka ut något förräns tidigast då...så nu ska jag ringa i morgon och kolla om jag åtminstonde kan beställa tid för teori och uppkörning eller om jag måste vänta tills det har blivit gällande igen...!

Jävla faan jag ska aldrig mer köra för fort jag ska bli nästa mari-louise....!!!!! Om du läser detta hoppas jag att du ser det som skoj... :)

Nej det e nog lika bra att slå huvet i kudden...ska till sjukan i morgon med *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0