Kvar i huddinge

Idag blev det ingen permiss hem...desiré har gått ner ett kilo i vikt sedan i torsdags.... och nu har vi fått svar på varför...hon har fått något som heter rota-virus... man kan säga att det är en typ av magsjuka.... och mest troligen är det väl det som patrik har också.... så nu får ingen av dom vara ute i köket... för det smittar värre än magsjuka säger dom...!

Nu har jag fått veta att jag fick 1 månad spärrtid på körkortet sen e det bara att göra om teori och uppkörning.... en månad räknas från den dagen man åkte dit så om 10 dagar kan jag ta mitt körkort igen JIPPIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med körkortet, men tråkigt med magsjuka...

2009-03-16 @ 17:36:31
Postat av: Mattias

Du måste klara uppkörningen eller teori provet innan 1:a april annars måste du gå en Risk 1 Kurs..

Fast det är klart på den kursen pratar man ju om Hastighet och olika risker man tar ;-)



Glöm inte och höra efter om du måste ha ett nytt Körkortstillstånd.

2009-03-17 @ 12:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0