Hemma...

Vi har varit hemma sen i måndags kom tillbaka till huddinge idag... är lite svårt att blogga hemma vi har inte fått ordning på nätet....!

Desiré mår suveränt bra hon äter själv nu JIPPIE vad det är skönt.... hon hade kalas igår fyllde 2 min lilla gumma :) så mormor och och alla hennes mostrar var där eller nästan alla i alla fall.. :) Och maj var också där det var trevligt !!!

Vi hoppas på att få komma iväg hem i morgon igen och jag tror nog inte det ska vara några problem eller hoppas inte det i alla fall :)

Vi var tvungna att åka till linköping igår för att hämta en medicin fanns inte på något närmare apotek.... så då passade vi på att hälsa på avdelningen och dom blev super glada... dom sjöng för desiré och hon fick present av dom... gulliga det e ju så man saknar dom lite de har ju ändå varit med i vårat liv i 1 ½ år...!

Och när vi kommer hit till mcdonalds huset fick desiré en kitty liggvagn i present.... gulliga :)

Jaha det var väl allt jag hade idag...  :)

Kommentarer
Postat av: thea :)

skönt att höra att det bara blir bättre :)

gulligt att hon får saker ifrån sjukhusen (:



hoppas allt är bra med er.

hoppas ni såg smset jag skicka igår (a)

hehe , skrev jue fkt grattis :)

2009-03-25 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0