Imorgon

I morgon bär det av till linköping... dom fixar och donar här så vi kan komma iväg tidigt vilket  är enormt skönt...!!! ser ut som om vi skulle kunna komma härifrån runt 9 skönt skönt...!

Dagen har varit oerhört seg kändes som den aldrig skulle ta slut... men nu äntligen kan jag gå och sova :)

Jag var på mcdonaldshuset idag och fikade det är ta mig faan guld värt det stället satt med personalen och bara pratade länge länge kändes som om jag aldrig skulle sluta prata men av någon konstig anledning kändes det mycket bättre efteråt...så nu känns det som om jag skulle kunna orka med en vecka till... men jag behöver komma hem och tvätta lite kläderna är typ slut nu :/

desiré har inte varit så pigg idag och hon vill inte äta nåt alls idag...känns enormt jobbigt men det löser sig hoppas jag i alla fall...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att ni får komma till linköping, lite närmare hem,hoppas att allt löser sig nu, tänker på er massor.

2009-06-17 @ 22:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0