Från det ena till det andra

Idag var det menat att vi skulle få åka hem och få näringsdroppet i västervik... men när läkaren kommer på morgonen är det precis som vi aldrig pratat om det *morr*
Men sedan sa hon att hon skulle ringa till västervik för att se när det kan bli aktuellt att få komma dit alltså sa hon till oss att vi skulle få komma dit utan att ens ha pratat med västervik...!

Och nu blev det såhär västervik vill inte ta emot oss för desirés trombocyter fortfarande sjunker...vilket dom heller inte sagt till oss...men tack och lov kunde linköping ta emot oss så det blir flytt dit på onsdag eller torsdag... och det ska bli jävligt skönt för där finns det i alla fall läkare man kan prata med.....!!!!!!!!!!

Men om jag förstod det hela rätt idag så blir det minst ett par veckor till på sjukan.... så nu gäller det för mig och patrik att komma på något bra sätt att bytas av lite som funkar med jobb och allt, givetvis fattar jag att det blir jag  som tar den största biten...och det är helt okej men jag tar ta míg faan inte allt....!

Annars här uppe i huddinge är det pest och pina desiré vill hem och jag med för den delen... sen är det svårt att vara här uppe själv... blir väldigt mycket mindre röka vilket är bra på sitt sätt men jag blir ju inte så glad.... sen är det inte heller så lätt att ordna sig lite att äta så idag har det blivit lite frulle.... men men det ska nog bli bra....!
´
längtar tills vi får komma till linköping!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

du de va inte "fitt-britt" som ni fick dom svaren av va:)? nej men gud va skönt att ni får komma lite närmre hem...

saknar er redan!!

2009-06-15 @ 21:18:21
URL: http://teamvesterlund.blogg.se/
Postat av: thea :)

skönt att få komma närmare hemmåt iaf :)

men det är jue fan, att magen aldrig släpper på na:/

fy alltså, får hoppas det blir bra snart !



tänker på er !

kram

2009-06-15 @ 22:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0