Trött

Nu har sara åkt hem och jimmy och patrik...så desiré och jag är hel ensamna här uppe... :) Hade arit okej om vi hade fått vara kvar på cast men nu har vi fått byta avdelning och det finns inte mycket bra på det här stället...! Vi får ingen mat här alls bara till desiré och om vi vill ha frukost eller så får vi hämta själva men desiré ska inte vara ute i korridoren så med andra ord får jag väl äta när patrik kommer tillbaka på lördag eller så *suck*

Det är mycket här som inte känns okej men det är väl bara bita ihop förhoppningsvis kommer man härifrån i början av nästa vecka men det beror helt på hur desiré fixar maten hon äter fortfarande ingenting !!!!!!!!

Förutom maten ser allt bra ut för desiré ingen infektion inga tecken på annat skit heller peppar peppar!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: carita

Hej hoppas att det flyter på som det ska, läser dina inlägg varje dag och rapporterar till barnen och kollegorna, det verkar ju som allrt går i rätt riktnig allafall, pussa tösabiten från mig,,,,Alla hälsar.

Postat av: thea

herregud va dåligt , isf tkr jag personalen får hämta ngn mat till dig elr så , du måste jue äta gumman ! :)



men det är jue bra att allt ser fint ut med desiré :)

2009-01-30 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0