Som en kräfta!

I morse när vi vaknade var desiré röd som en kräfta... dom misstänker att det var en reaktion på en medicin hon får så dom har nu bytt medecin så får vi se om det blir bättre!!! Hon blev lite röd innan jag gick nu men läkaren sa att det var i alla fall ingen reaktion mot något läkemedel...men vad det var fick vi inget svar på!!!

Natten var lugn för henne hon sov nästan hela natten det var mer mamma som inte fick så mycket sömn... man tänker så mycket det är jobbigt när det blir tyst... sen var det byte av dropp och olika mediciner och provtagning hela natten... det gör också sitt till på sömnen!!!

Hemlängtan är fortfarande enorm fast idag har det gått något bättre men inte bra... vill bara hem till morsans köksbord dricka en kopp kaffe och prata ut sen kan jag åka upp igen... men jag vill ju inte lämna desiré så det blir inte tal om någon hemgång än på mycket länge !!!!!!!!!!!!!!

Mimmi mammas hund är känd på sjukhusen i alla fall... det är det första desiré säger till folk...mimmi vov vov haha det e så gulligt :)

nehe nu ska man kanske ta och sova en stund eller kolla någon dålig film....!!!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

du vet väl att vi kan ha en video uppkoppling:) jag sliter ut datorn te köket o sen dricker jag kaffe o pratar me dig:) o mamma sitter där me:)

kämpa på!!

2009-01-13 @ 20:59:49
URL: http://teamvesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0