mcdonalds huset...

Idag var det jobbigt att gå till huset tänkte först att jag skulle gå tidigt och ta en extra timme eller 2 för mig själv... men jag gick tillbaka efter en stund :)
men nu sitter jag här igen mitt enda sällskap är datorn... skönt på sitt sätt men idag e det mest jobbigt!!!!

När desiré inte mår så bra känns det skit jobbigt att lämna dom men jag vet ju att patrik skulle ringa om det blev sämre men ändå...man ska ju vara med sitt barn!!!!!!!!!!

Fast ingen skulle nog egentligen må bättre av att båda var där uppe hela tiden....man sover aldrig en hel natt... man vaknar med ett ryck så fort man hör någon vid dörren så man ligger med andra ord på helspänn hela nätterna på sjukhuset och det fixar man nog inte i längden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0