Mat hmm

Jag var så glad idag för desiré åt en hamburgare och lite pommes till lunch mcdonalds funkar bra det provar hon i alla fall... men vad händer några timmar senare jo allt kommer upp... hon fick nog inte behålla så mycket som en liten pommes ... kändes väldigt frustrerande men men det e ju sånt som hör till just nu som dom säger!!!!!!!!

Annars har det mest varit jobbigt idag varit en riktig sån där dag :(
hon fick feber till kvällen nu också... bara hålla en tumme för att hon inte blir jätte dålig!!!!

Vad det gäller mig o patrik så känns det som om vi får komma i andra hand just nu ibland saknar jag oss men det är bara bita ihop... det är svårt att förklara på ett bra sätt att även om vi ses varje dag sitter i samma rum hela dagarna så saknar jag ändå vi... blir liksom inget vi...!!!!!!

Få se om man får sova lite ikväll då... ska vänta på tvätten sen blir det någon dålig film på datorn tänkte jag!!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias Västerlund

Roligt att allt verka funka bra för henne...

och vad gäller er kan ni väll hitta en städskrubb och liksom ........

2009-01-19 @ 15:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0