Lördag

Idag är det helt okej dag... tjejen som är så go jobbar idag så det har varit lite mera service :)

Desiré kräks när hon får sina mediciner men dom sätter inte det i samband jag tycker att det är uppenbart att det beror på dom men det anser inte läkaren...men kräks hon ikväll med av medicinerna så ska jag faan få dom att förstå eller så ska dom ge mig ett bra skäl till att inte skylla på det!

sängen jag får sova i här uppe är stenhård och sen e det svin kallt på rummet jag skulle lika gärna kunna lägga mig på golvet me ett lakan skulle inte märka någon skillnad!!!

Hemma går det väl ganska bra för dom om jag fattade rätt... men patrik är så sur på otta så det förvånar mig inte om han betalar en hyra till bara för att jävlas !!!!

Nästa ång jag är hemma ska jag fråga bror om han vill tattuera mig... jag vill ha en hope ring med desirés namn i... tror att det kan bli fint!!

Desiré ligger o sover nu... skit tråkigt vet inte riktigt vad jag ska ta mig för att göra.... finns typ inget att välja på :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

En hård säng och lite kyla.Ja,att späkas lite då och då mår man bara bra av.

2009-01-31 @ 15:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0