Lördag...

Idag har desiré varit pigg nästan hela dagen...skönt!

Själv har man inte varit på topp...är så trött men kan inte sova ordentligt vet inte vad jag ska göra för att få ordning på sömnen... men det blir väl kanske bättre när vi får komma ifrån sjukhuset! om allt fortsätter så här så kan vi få flytta ut till mcdonaldshuset om en vecka eller 2...ska bli skönt!!!!

Idag har jag frågat dom massor...alla frågor börjar komma nu... tex desiré kommer inte få vara i solen på ett år kanske 2 om hon ska vara i solen måste hon ha långärmat och byxor...sen det av kroppen som inte täcks av tyg ska smörjas med super hög solskyddsfaktor!!! sen trodde vi att man inte fick vara vid husdjur överhuvudtaget men det får hon men hon får inte röra något djur!!! Det är en massa såna saker man måste tänka på.... men det får man väl ta o skriva upp överallt så inget glöms bort!

hon har fått lite påfyllning av blod idag för det värdet hade sjunkit lite... och igår fick hon trombocyter så nu kanske hon klarar sig ett tag utan tankning !!!

Hennes infektionsvärde är nere på 5 nu det kan inte bli så mycket bättre... så skönt men peppar peppar ta i trä!

I morse vid 3 minuter över 7 fick anna och danne en lite dotter en kompis till desiré sen :) jag blev så glad när jag läste smset i morse så jag nästan började gråta :) all lycka till er !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0