jobbigt idag

Det har varit mycket idag 1 totalblåst människa från röntgen som aldrig mer kommer i närheten av våran dotter... och omläggning av sondtejpen...som vanligt sitter den helt kasst direkt så det blir väl byte i morgon med :(

Försöka få desiré att inhalera något som ska vidga hennes luftrör....dom började med att tvinga henne ha en mask över mun o näsa...sedan kom dom på att ja det behövs ju inte hållas fast på det viset men då var det ju redan försent desiré gillade inte ens ljudet...snacka om att börja i fel ände...!

Lunginflammationen misstänker dom nu inte är det utan något helt annat... men hon har fortfarande jobbigt med andningen faan så trött jag blir !!!!

Nu börjar jag känna att humöret försvinner och jag har faan noll överenseende med puckad dum jävla personal :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du låter lite grinig vännen:) bara att kämpa på tro mej jag vet ju hur det var förr med ronja hela första året på sjukhuset men det går jag lovar ha det bäst

2009-01-21 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0