Jaha

Idag har jag nästan svältit ihjäl... det är väldigt konstig personal på det här stället...men jag smet bort till huset på eftermiddagen så jag åtminstonde kunde trycka i mig en smörgås... all mat kostar pengar på det här stället frukost 10kr sen om du vill ha kaffe till det 5 kr sen om man ska ha mat kostar det 50 kr o det går faan inte äta skiten...!!!!! men idag har det inte varit frågan om kostnad utan det har varit frågan om konstig persoonal som anser att jag kan lämna desiré för att hämta mig lite mat... hur faan ska det gå till???? Men kvällen har varit bättre en jätte go tjej som har jobbat henne gillar jag skarpt :)

Desiré är hyffsat pigg men hon spyr av sina medeciner vilket inte är så bra man får väl hoppas på att det ordnar sig det också... låter på dom som att det kan dröja minst en vecka till innan vi får flytta ut i huset vilket känns jävligt jobbigt!!!

Skönt är i alla fall att det går undan med flytten hemma dom hade nästan flyttat ut allt från lägenheten ikväll... bara hoppas på att resten går lika smidigt!!

nehe efter en sån här kaffebrist är jag faan as trött....så nu e det dags att slå huvudet i kudden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite sparsamhet med maten är ju aldrig fel.

2009-01-31 @ 15:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0