Hemma!!!!

Idag är jag hemma en sväng behöver hämta krafter o fundera.... ska upp i morgon igen åker direkt efter att banken har öppnat... desiré hade visst mått dåligt ikväll...känns jobbigt blir det värre åker jag upp i natt...!

Är väldigt delade känslor med allt det här åka hem känns bra på ett sätt men på ett annat sätt känns det som man sviker dom... men man måste få hämta kraft någonstan... patrik kommer ju också åka hem så småningom...!

Men nu vet jag ju att åka hem känns bara jobbigt... så någon mer hemresa lär det inte bli på ett bra tag...!

Jag hoppas att jag lykas få med mig kakan upp till sthlm nu...men jag förstår ju henne om hon inte vill finns ju inte så mycket man kan göra!!!

Se om man kan sova lite i natt då...! 

Saknar älskar längtar!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var jätte kul att träffa dig, men jag förstår att det var jobbigt att komma hem.

2009-01-15 @ 08:23:10
Postat av: kakan

jag kommer så småningom!! jag lövar ju de:)

2009-01-15 @ 12:05:53
URL: http://teamvesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0