Fredag

ja ni en dag till i isolering... känns jobbigt rummet är så litet att man knappt kan vända sig där inne... as jobbigt !
Men i morogon ska vi få byta till ett rum som e nästan dubbelt så stort och ni må tro att det ska bli skönt!  Man vet inte riktigt vad man ska hitta på hela dagarna idag har vi mest suttit och ugglat kollat en stund på tv spelat lite kort...!

Det kommer en jätte gullig dam från lekterapin med grejer till desiré varje dag.. hon är jätte mysig hittar på lite nya grejer varje dag.... :) så idag har desiré målat en hel del... igår fick hon en docka som man själv ska måla på ögon och sånt på... den är jätte fin nu lite svårt bara att se vad som är ögon och så på den :)

Jag börjar redan få en enorm hemlängtan men det är bara komma över det... för det blir inte hem på mycket mycket länge!!! Och det är tur att vi är båda här uppe vet faan inte hur det skulle gå annars!!!

Nehe faktiskt känner jag mig lite trött ikväll kanske kan sova lite fler timmar i natt än vad som har blivit hittills hoppas det i alla fall...!


Kommentarer
Postat av: Maria Söderström (fd Västerlund)

Hej!



Tänker på er och hoppas att allt går som det ska.

Fick veta av mamma (Birgit) idag att du har denna blogg.



Ring eller maila om det finns något vi kan göra för er. Vi bor ju i Sollentuna så det är inte alls långt för oss att komma över till Huddinge om ni behöver något, vill ha sällskap eller om ni vill komma över hit en stund.



Ni kanske inte får ta emot besök eller träffa andra människor eftersom Desirée är infektionskänslig, men behöver ni något så kan vi kanske lämna det till personalen som kan lämna vidare.



Marias telefonnummer är 070-335 27 74, hem: 08-702 98 63



Kramar från Pär Maria och sysslingarna Alicia och Louise.

2009-01-10 @ 15:33:27
Postat av: Mattias Västerlund

Hej på er.

Fick blogg adressen av syrran. Tycker att det är bra att ni skriver hur det går och hur ni känner er.

Jag/vi tänker mycket på er och hoppas att allt går bra, även om prognosen ser dyster ut.

Hon är ju en STARK tjej (hon är ju dit barn).



Skriv mycket så att vi vet hur ni har det.

Jag ska försöka titta in på bloggen så ofta jag kan/kommer ihåg.

2009-01-10 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0