Fredag kväll...

Var hemma natten mellan torsdag-fredag... det var skit jobbigt denna gång också... men jag åkte hem för att hämta erik och sedan fixa lite med post o så...!

Desiré var väldigt pigg ikväll när jag kom hit så det var ganska svårt att få henne att sova... men nu sover hon som en stock....!

Patrik hade pratat med någon mer läkare idag som också sa att allt såg bra ut...att dom var väldigt nöjda så här långt... bara hoppas att det håller i sig så det inte blir mer skit nu!

Trött idag ska försöka sova lite mer idag...har väl kanske sovit sammanlagt 3 timmar på 2 nätter nu.... så ikväll kanske jag kan sova av ren utmattning om det inte blir mycket spring i natt !!!!

Kakan jag saknar dig redan men du kommer ju på sportlovet hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0