benmärgstransplantation... :(

I morgon bär det av till huddinge... desiré ska få ny benmärg det känns fruktansvärt jobbigt !!!

Vi kommer att vara i huddinge i flera månader desiré kommer vara kvar hela tiden medans jag eller patrik kanske kan åka hem någon gång ibland om allt går som det ska vill säga!!!det jobbigaste med allting är nog att det e så dåliga odds åt alla håll hela tiden... om hon hade varit 2 år eller så hade det inte varit lika svårt då hade siffrorna sett betydligt bättre ut... nu verkar det inte ljust någonstans alls !

Min enda önskan är att desiré ska bli frisk, trodde aldrig att man skulle behöva gå igenom något sånt här men nu är man där och det är bara bita ihop för hennes skull...!

Jag blir så irriterad på folk som säger "jag skulle aldrig orka"...... nehe vad faan skulle ni göra då??? lämna era barn själva eller???!!! ehh vad faan tänk lite innan käften öppnas!

Nej nu börjar jag visst bli bitter igen det e nog bara ta tag i packandet så det blir klart någon gång :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni klarar det, det vet jag!

Puss&kram från en nära

2009-01-04 @ 19:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0