äntligen sover hon!

Snacka om super pigg gick knappt få henne att varva ner ikväll...men nu sover hon äntligen!!!

Har pratat lite med en sköterska ikväll om cancer...det fick mig att tänka på den dagen vi fick beskedet... och hur dålig hon var...nu när man förstår lite mer om värden hit o dit så fattar man verkligen hur fruktansvärt sjuk hon var !!!!!!!!!!!!!!

känns så fruktansvärt skönt att allt har gått så bra med denna transplantation, Jag trodde att det typ var pendla mellan liv o död varje dag men än så länge har det inte varit så jobbigt peppar peppar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anledningen till att män ger sina könsorgan smeknamn är att de inte gillar att en främling fattar 90% av deras beslut.

2009-01-28 @ 20:45:20
Postat av: Anonym

Om jag ska tro på något som jag inte ser, då föredrar jag UNDER framför baciller.

2009-01-28 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0