1vecka på sjukhuset idag!

Känns som om man har varit hemifrån hur länge som helst...!!!

Idag har allt varit upp o ner jag var så ledsen i morse tyckte att livet var riktigt piss och att allt bara var jobbigt... sen fick vi gå ut en sväng för desirés vita har gått upp så vi är inte isolerade längre... fast nu ska hon ha massa dropp och olika mediciner så nu kommer vi inte ut i alla fall :(

Det är en medicin hon får som gör henne djävulskt arg... ocg det tar på oss allihopa man blir skit ledsen när man inte kan göra något för att få henne glad...!!!

Men lite bättre har det varit med hennes humör idag i alla fall... och nu sover hon också äntligen hoppas hon sover en bra stund nu så man får lite tid för sig själv...!

Iadg har Desiré och jag målat med vattenfärger och det tyckte vi nog båda 2 var väldigt roligt... fast mest jag egentligen :)




Favoritmorbror Jag tackar faan för att jag e synskadad slipper ju se skiten med båda ögonen ;)

Kommentarer
Postat av: anna

vad fint ni målar =)

2009-01-13 @ 07:46:21
Postat av: thea :)

va duktiga ni är :)

jag hejar på desire :)



ni har det nog tufft, men det ska gå bra :)





/ thea

2009-01-13 @ 08:35:23
URL: http://thheeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0