Vilken gullig sambo

Idag när jag kommer till huset så har Patrik ordnat mys åt mig... en film en vin ost kex o vindruvor en skål med hjärtformad is där vinet och öl låg sen hjärtformde ljus... så gulligt av han :)

Med desiré är allt på topp maten börjar komma igång lite och det ser ut som att vi skulle kunna få flytta ut till huset snart... idag har vi åkt runt och tittat lite varit överallt känns det som :) men det var väldigt skönt att komma ifrån sjukhuset och bara vara en stund tillsammans... så både jag o patrik var på mycket bättre humör ikväll än på mycket länge :)

nej nu ska jag äta kex och dricka vin o bara vara en stund...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad han är gullig, hoppas att det smakade bra :)

Kul att det går framåt med Desiré, hoppas att ni snart får flytta till huset hela familjen så ni kan mysa med varandra om kvällarna

2009-02-12 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0