Torsdag kväll...

Har skrattat  gott ikväll i alla fall kollade på sveriges värsta bilförare fy faan vad roligt tyvär åkte den skönaste snubben ut ikväll snacka om pundad hippi :)

Desiré har varit lika arg idag så man har åkt på sig några ordentliga smällar vet inte hur man ska hantera det hela... men det e nog så att hon börjar att må bättre nu och blir därför förbannad på hela situationen....ingen mår ju bra av att vara inlåst på ett pytte litet rum...!

Var på ultraljud i eftermiddags och enligt det ser levern oförändrad ut men enligt läkarna så har den gått tillbaka lite.... vet ju inte riktigt vad man ska tro men jag antar att den har gått tillbaka med tanke på vikten och att svullnaden gått ner lite!

På söndag ska jag nog åka hem en dag eller 2 tror jag... jag behöver det känner jag fast bara om det är stabilt med desiré annars stannar jag självklart här uppe... men dom gånger jag varit hemma har det bara blivit hem o sen upp direkt igen... jag vill ha en natt eller 2 hemma och plocka lite i nya huset...! Jag kommer säkert åka ner till a-rum och parkera utanför lägenheten innan jag inser att vi flyttat :) e nu Hummelstad bo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0