Sond??!!

Dom beslutade att försöka utan sond några dagar till...men det går inget bra hon har gått ner till11,3 i vikt vilket är inte alls bra...! Patrik och jag har diskuterat lite och kommit fram till att vi snart inte vågar vänta längre... hon äter sämre nu än vad hon gjorde när hon hade sonden...!

Det börjar bli väldigt jobbigt att sova på sjukhuset nu... men det e ju bara bita ihop så länge erik är här.... det är skaplig skillnad på ork när man kan bytas av lite men nu är man aldrig själv och får sova hela tiden på sjukan... känner mig faan helt slut psykiskt...!

Idag är desiré inte alls på humör hon fick ett sånt vansinnes utbrott i morse så jag visste inte vad jag skulle göra för att få henne lugn... det är säkert för att hon inte äter....! Nu är det lite bättre bara man dansar efter hennes pipa...!!!!!!!!!

Snart dags att gå till sjukan vi ska träffa en dietist får se om hon har några ideer på vad man kan göra för att få henne att äta lite...!


Mattias och Karin jag läste repotaget om er i vt... skulle finnas flera som er ni är ju guld värda för dom barnen som behöver det....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0