SNÖ

Hur mycket som helst finns det inget stopp jag håller ju på att dö när jag måste pulsa till sjukan med 20 cm snö på varje hjul på barnvagnen... Puhh

Desiré är hel pigg jätte skönt hoppas att vi kanske skulle kunna bli utskrivna i morgon det ser inte helt hopplöst ut i alla fall... idag åt hon en yoggi till frukost mycket bra och ikväll frågade hon efter välling och det var så skönt att höra mamma nening :)

Desiré och jag har åkt pulka idag mycket roligt tyckte hon till hon trillade ur med ansiktet ner i snön....då sa hon nee mamma bort och pekade på pulkan hahaha

Alla på avdelningen tycker att desiré är så duktig med sina mediciner hon tar alla i munnen och oftast utan större protester jätte skönt...!

Nej nu ska jag ha lite egen tid en varm dusch och sen en dålig film... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0