Så jävla dum!!!!!!!!!!!!

Jag är så trög i huvet är så arg på mig själv så jag vet inte vart jag ska ta vägen... så jävla dum.... åkte dit för fortkörning så nu är jag körkortslös.... ångrar mig så oerhört mycket om jag bara hade tänkt efter lite men nej trög i huvet...!

Hur ska det bli nu ??? som innan ett jävla pussel för att få ihop alla sjukhusbesök... det är nog inte lika lätt att få med sig någon till sthlm som det var att få med sig någon till linköping.....nej jag är så ledsen på mig själv så snälla bespara mig taskiga kommentarer eller fiffiga peakar orkar inte jag vet att jag är trög!!!!!!!!!!!

Och sen ramlade jag handlöst i en trappa idag och slog mig som bara den har jätte ont i skuldran känns som något är trasigt.... underbar dag....!

Desiré är lite febrig idag inte alls så pigg....men jag hade med mig mormor upp och då blev desiré glad... sen när dom hade åkt frågade desiré vart mormor är....och sa pussa.... hon ville pussa på mormor söööt :)

Fick en "dikt" av sara idag och den var så fin/rolig/gullig så jag fick en tår i ögat..... älskar er så mycket ni är ett sånt stöd nu och det märks att ni är familj igen !!!!!!!!!

Har tänkt på min farmor idag och kommit fram till att det finns nog ingen som har så stort hjärta som hon... hon är en sån omtänksam och varm människa...hon är underbar.....!!

Nehe nu ska jag tycka synd om mig själv en stund... sen ska jag nog betala mina böter på härliga 3600 kr :(

Kommentarer
Postat av: thea

fan så pissigt alltså :/ men alltså för att bli av med körkortet måste du väl ha kört jättemkt för fort ? ;s



fan får hoppas det går bra iaf !

2009-02-26 @ 20:47:02
Postat av: F.M.

Hur kunde du köra för fort?Åker ni inte BMW?

Aha,det var på en 30-sträcka.

Sorry,kunde inte låta bli.

2009-03-04 @ 17:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0