Maten

Läkaren sa idag att levern har gått ner super bra så nu ska vi börja jobba med maten... hon vill inte äta något än så dom ska försöka börja höja sondmaten med start idag... måste försöka höja den så pass att hon kan slippa sitt näringsdropp så har vi en jävla tur kan vi kanske eventuellt få flytta ut till mcdonalds nästa vecka..!

Erik skulle ha kommit upp idag men tydligen fanns det inga platser på bussen så han skulle åka i morgon bitti i stället... så ska min kusin upp i morgon så han skulle ha kunnat åka med honom men då gick det inte avboka biljetten tydligen...vilken miss...!

Jag är så trött på det här uppe så jag vet inte vad jag ska göra längre... man orkar ingenting blir skit slut av att göra inget trodde inte det var möjligt men det är det visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0