Måndag morgon

Erik har kommit hit nu och det är ju roligt för desiré att få träffa sin bror...!!!

Nu väntar vi på läkaren så vi får veta om dom vill sätta in en ny sond eller inte idag.... medicinerna på morgonen gick bra att ge det var bara en som var skit svår att få i henne... men jag vet att den finns flytande så jag ska höra med läkaren om hon inte kan få den så istället...!

Värdena igår hade stigit trombocyterna hade också börjat gå upp vilket betyder att den nya benmärgen börjar funka som den ska nu.... ett väldigt gott tecken...!

Vet inte vad vi ska hitta på idag annars.... får väl se om det e något halvkul på schemat!!!

Kommentarer
Postat av: Carita å Bejja

Hej på er , idag har vi bakat sockerkaka som du vet så är det ju sportlov, vi hade bokat in pulkaåkning Räwlycka grilla korv osv. Men det kom ca 2 som ville vi ställde in så vi bakade Nellie Bejja å jag. Så nu har vi ätiti korv som vi stekte och fikat på sockerkakan. Ha de så gött ring nån dag när du får tid. Pussar och kramar till er från oss i Ankarsrum.

2009-02-16 @ 15:24:12
Postat av: anna

Det är så skönt att höra att det går åt rätt håll för er, jag hoppas verkligen att det håller i sig så.

2009-02-16 @ 16:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0