Hemma...

Har varit hemma sen i lördags och fixat i nya huset... det kan nog bli bra där ute men det är så stort måste köpa massor möbler :/ Fast det blir skönt sen när vi får komma hem... en jätte trädgård för desiré att springa i...längtar verkligen tills vi alla får komma hem..!

När jag kom till huddinge idag möts jag av världens busunge... idag är hon hur pigg som helst så jag har åkt på mig en skalle och några smällar precis som det ska vara...!

Hon lykades på något sätt slita bort slangar förut så det kom ut blod ifrån cvk-slangen och jag såg inte det förrän det var blod på kudde täcke och halva min säng... det var en jäkla tur att det bara var slangarna som lossnat så det inte var hela cvk:n... tydligen kan man dra ut hela den....och då blir det problem!!!

Innan jag åkte upp till huddinge idag åkte jag ut till patriks mormor tog med mig datorn så hon kunde gå ut o läsa patriks blogg och kolla på korten vi har lagt ut på desiré... och hon blev så glad hon har verkligen velat läsa så hon tyckte det var jätte bra att man kunde göra sådär :)... Jag gillar henne jätte mycket tycker så synd om henne och alla andra äldre som sitter ensamna hela dagarna... det är inte så svårt att ta sig en timme ibland o dricka lite kaffe o prata lite... faan till o med jag hinner ju med det....!

Favorit morbror sluta skriva som anonym börjar ju kunna ditt ip-nr utantill :) Och du har rätt man skulle kunna tro att det är gubben som skrivit efter ett par rejäla !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I och med att jag inte döljer mitt IP så skriver jag

ju inte som anonym.Eller?

2009-02-10 @ 01:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0